رد کردن لینک ها

کاربرد وکیوم فرمینگ

کاربرد وکیوم فرمینگ

بسیاری از محصولات پلاستیکی که احتمالاً در زندگی روزمره با آنها روبرو می شوید، از طریق فرآیند وکیوم فرمینگ ساخته شده اند. این تکنیک ساده ساخت پلاستیک دست به دست هم با تعدادی مزیت همراه است که راه حلی سریع و مقرون به صرفه است. همچنین امکانات بی پایانی را ارائه می دهد، و در نتیجه، به یک تکنیک محبوب در طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها تبدیل شده است. به جرات می توان گفت که وکیوم فرمینگ یک روش فوق العاده و ماندگار می باشد.

در این وکیوم فرمینگ نقش جهان، ما برخی از صنایع اصلی را که از کاربرد وکیوم فرمینگ استفاده می‌کنند، بررسی می‌کنیم

برای ساختن چه چیزی می توان از وکیوم فرمینگ استفاده کرد؟

1) کاربرد وکیوم فرمینگ در اجزای کشاورزی

در صنعت کشاورزی، فرآیند وکیوم فرمینگ به طور منظم برای ایجاد اجزای پلاستیکی برای وسایل نقلیه حمل و نقل و ماشین آلات سنگین استفاده می شود. چنین وسایل نقلیه و ماشین آلاتی معمولاً برای استفاده طولانی مدت در فضای باز در نظر گرفته می شوند. آنها باید سخت، بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا باشند و با رعایت این معیارها، قطعات وکیوم شده راه حل مناسبی هستند.

2) کاربرد وکیوم فرمینگ در قطعات خودرو

پلاستیک های شکل گرفته در خلاء اغلب در صنعت خودروسازی، هم برای اهداف زیبایی شناختی و هم برای اهداف کاربردی، استفاده می شوند. به داخل خودرو نگاهی بیندازید و همه چیز از داشبورد گرفته تا پانل درها از طریق فرآیند ترموفرمینگ خلاء ایجاد شده است.

همچنین برای تولید قطعات ون، کامیون، اتوبوس، قایق و حتی هواپیما استفاده می شود. این قطعات سبک و مقرون به صرفه هستند و به لطف طیف وسیعی از پرداخت‌هایشان، می‌توان آن‌ها را متناسب با سبک هر خودرویی طراحی کرد.

3) کاربرد وکیوم فرمینگ در بسته بندی

پلاستیک های استفاده شده نیز برای اهداف بسته بندی ایده آل هستند. آنها نه تنها برای خطوط تولید بزرگ به اندازه کافی مقرون به صرفه هستند، بلکه بادوام، بهداشتی نیز هستند و از نظر اندازه و شکل، طیف متنوعی از گزینه ها را ارائه می دهند.

از بسته‌بندی‌های غذا و نوشیدنی که در قفسه‌های سوپرمارکت‌ها دیده می‌شود تا ظروفی که برای لوازم پزشکی، محصولات تمیزکننده، محصولات بهداشتی و زیبایی و موارد دیگر استفاده می‌شوند، احتمالاً همه آنها از طریق فرآیند وکیوم فرمینگ ساخته شده‌اند و تمام آنها ظروف وکیوم فرمینگ هستند

4) کاربرد وکیوم فرمینگ در وسایل منزل

بسته بندی بسیاری از وسایل خانگی از وکیوم فرمینگ ساخته می شوند. به خانه خود فکر کنید؛ ظروف پلاستیکی و وسایلی که در آشپزخانه شما یافت می شوند، تجهیزات باغچه ای که در سوله نگهداری می شوند. همه اینها محصولات رایجی هستند که در محیط خانه یافت می شوند، چیزهایی که به طور روزمره استفاده می شوند و از طریق فرآیند وکیوم فرمینگ ایجاد و بسته بندی می شوند

در وکیوم فرمینگ نقش جهان، ما سالها تجربه در صنعت ساخت پلاستیک داریم و در این مدت کلید موفقیت ما رویکرد پرشور و اختصاصی ما بوده است.

سالها دانش صنعت ما به ما این امکان را می دهد که بزرگترین و بهترین پروژه های ساخت قالب وکیوم فرمینگ را در اطراف ایجاد کنیم، زیرا ما همیشه در تلاش هستیم تا مرزهای وکیوم فرمینگ را به محصولاتی که قبلاً دیده نشده است، برسانیم.

مشاوره رایگان جهت ساخت انواع قالب وکیوم فرمینگ

09197388010

بازگشت به بالای صفحه